Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

torsdag 23. juni 2011

Ukjent landskap:


I dag legger jeg ut et bilde av et ukjent landskap. Har prøvd å finne ut hvor dette er ved hjelp av kart av steder jeg kunne tenke meg det var fra. Kartene og terrenget har ikke helt stemt overens. No har vel ikke terrenget forandret seg så veldig mye det siste hundreåret. Så da kan det være muligheter for at det er noen som kjenner seg igjen?

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com


Har få inn informasjon om dette bildet via e-post. Bildet viser Vågbø i Tingvoll kommune. For å vise hvor bildet er tatt, legger jeg inn et utsnitt av kartet på bloggen. Sier tusen takk til han som sendte meg opplysningene. Her er opplysningene han kom med: Bildet er fra Vågbø i Tingvoll kommune. Fjellet i bakgrunnen er Bølia. Fjorden er Breifjorden med Trongfjorden og Aksneset til venstre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar