Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 15. februar 2012

Bilde fra Torjulvågen?:


Her er en del ungdomer samlet. Som overskriften sier så tror jeg at bilde er tatt i Torjulvågen. De fleste av personene er ukjente for meg, men herren nr.3 fra venstre tror jeg er Johannes Reitan. Han er jo født og oppvokst på Halsa. Han ble gift med  Hanna Marie Solli, som er søsteren til min mor. De ble gift på slutten av 1935, så av den grunn tror jeg bilde må være tatt før den tid. Tar jeg ikke helt feil så tror jeg det er Hanna som er nr.3 fra høyre. Det er enten ho eller søsteren Laura Kristine. De fleste av bildene som jeg har lagt ut fra Tingvoll og Torjulvågen, er det Laura Kristine Solli som har tatt. Er det ho som har tatt dette bilde, så må det være Hanna som er avbildet. Er det noen som kan hjelpe meg med navnene på de andre eller stafeste det jeg har skrevet? Ta kontakt på e-post adressen under.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar