Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 25. juli 2012

Søndagstur på 1960-tallet:


Det nærmer seg helg igjen. Har lagt ut et bilde fra den same søndagsturen før, men her er et nytt bilde. Personene på bilde er mine foreldre. Olaug Margrete Indreiten (f. Solli) og Gunnar Indreiten. 
Bilen på bilde er en Ford Cortina. Husker ikke om det var den første eller andre Ford Cortina'en vi hadde, men bilde er tatt en gang mellom 1962 og 1965. Hvor bilde er tatt husker jeg heller ikke, men mange av turene gikk fra Halsa og mot Surnadal. 
Når det gjelder husken min, så kan jeg huske at det bestandig var pent vær på disse turene. Dette er sikkert het feil. Husken spiller meg sikkert et puss her.

Her er en Ford Cortina sett fra siden.


Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar