Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 5. august 2012

Rognskogvatnet i Betna:


I dag legger jeg ut to bilder som jeg tok sommeren 1980. Jeg var da på flyttefot fra indre Troms og til Setesdalen. Benyttet da sommerferien "hjemme" i Halsa og kjørte litt rundt omkring i bygda for å se meg om. Jeg hadde ikke vært så mye "hjemme" de siste 8 årene. Hadde med meg et kamera og tok noen bilder. Har i ettertid skannet bildene og behandlet de litt i et fotoprogram.
Bildene som jeg legger ut i dag er tatt i Betna i Halsa kommune, og viser Rognskogvatnet fra to forskjellige vinkler/steder. Det øverste bilde er vel et kjent motiv for mange. Har selv tatt flere bilder fra denne plassen. Det andre er vel tatt fra et litt uvanlig sted for en vanlig turist. Det er tatt fra en av gardene på andre siden av vannet som en kan se på det øverste bilde. 


Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar