Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

fredag 20. juli 2012

Gamle Bilder:


Da jeg startet denne bloggen for litt over et år siden, var dette på grunn av at jeg fikk tilgang på mange gamle bilder. Disse bildene var det ei tante av meg som hadde hatt, og da ho døde ble det ei av hennes døtre som arvet/overtok disse. De fleste var portrett-bilder (se bildene), og de er vel tatt rundt 1900-1920.
Hvem som er avbildet på disse bildene er det store spørsmålet. Dette lurte også mitt søskenbarn på, men som vanlig så er man litt sent ute med slike spørsmål. De som kjente disse personene er gått bort. Jeg opprettet da denne bloggen for om mulig finne noen som var i slekt med disse personene, og som da muligens kunne gjenkjenne noen av de. Har fått noen tilbakemeldinger, men hadde vel håpet på noen flere.
Jeg har lagt ut noen av bildene på nytt, og flere kommer etter hvert. Med dette innlegget på bloggen, håper jeg at dere har litt tid til å gå tilbake til de tidligste innslagene på bloggen. Er det noen som gjenkjenner noen på bildene, så håper jeg på at dere sender meg noen ord enten på mail eller som kommentarer til innslagene.


Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar