Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 9. september 2018

Tur til Kårvatn sommeren 2018

Kårvatn sommeren 2018

For første gang i mitt 67 år var jeg å besøkte Kårvatn i Todalen. Som utflyttet Nordmøring, født og vokste opp i Halsa hadde jeg aldri vært så langt som til Kårvatn tidligere. Jeg så frem til denne turen, og da været vart fint lå alt til rette for en flott tur. Og det ble det.
Her kommer noen bilder fra turen.



To bilder fra Todalshytta. Todalshytta eies av Kristiansund og Nordmøre Turistforening (KNT).
Se mer informasjon på dette nettstedet: http://www.todalshytta.no/









På Kårvatn er det tilbud om overnatting. Det er Trondhjems Turristforening (TT) som har en selvbetjent hytte her. Dette kan leses mer om på denne linken:


Skriv gjerne kommentar til mine blogg-innlegg her eller send meg en e-mail på denne adressen: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar