Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

fredag 1. juli 2011

Bloggen Min:

Ja, i dag er det den 1. juli, og det er den 182. dagen i året, 183. i skuddår. Det er 183 dager igjen av året. Bloggen nærmer seg to måneder. Besøket har vært over all forventning, og det kan jeg nok takke iHalsa.no for. Har hatt noen tilbakemeldinger også, men ønsker meg mange flere. Nå er jo bildene som jeg legger ut veldig gamle, så forventningene burde ikke være for høye.
Har muligens et tips til dere "seere" av bloggen. Det kan være noen som ikke vet at det er mulig å forstørre bildene. Det man gjør for å få dette til er å klikke på bilde. Da får dere opp et større eksemplar av bilde. Det er også muligheter for å forstørre noen av bildene enda mere ved å klikke en gang til. Håper dette kan være til hjelp for noen.
Tar gjerne mot tilbakemeldinger (ris og ros) om bloggen, men mest av alt ønsker jeg navn på personer og steder.
GOD SOMMER til alle som leser bloggen min.



Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar