Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 3. juli 2011

Sommer i Tingvoll?


Her er et bilde med endel ukjente mennesker. Min mor er i midten bak. Ellers så tror jeg at Kristian Bergheim er som nr. to bak fra høyre. Dama til høyre foran må da være Karen Kristine Bergheim (Bang), konen til Kristian. Navnene på disse fikk jeg tilsendt for ikke så lenge siden til et annet bilde som jeg har lagt ut. Hvem de andre er vet jeg ikke, og jeg vet heller ikke hvor bilde kan være tatt. Ser ut til å være ganske høyt i terrenget. Kan det være på ei sæter? Hva med masten i bakkant? Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

1 kommentar:

  1. Etter å ha studert et kart over området, har jeg kommet på tanken om at bilde kunne være tatt på Rimstadsetra i Tingvoll. På kartet går det ei kraftline over stedet, og setra ligger ganske høyt i terrenget. Nå må jeg innrømme at jeg aldri har vært på stede, så jeg kan ta grundig feil. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte mine mistanker?

    SvarSlett