Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 18. september 2011

Sommeren 2011:


Ja, nå er en jo kommet midtveis i september. Sommeren og høsten så langt har vært begredelig her sør i landet som en kan se på dette bilde. Det har vært ei god tid for slektsgransking. Tilbakemeldingene her på siden har vel ikke vært påtrengende, men noen har jeg fått og de er jeg kjempefornøyd med. En stor takk til dere for det. Begynner nå å gå tom for bilder med ukjente mennesker på nå, så jeg kommer til å legge ut flere bilder med "kjendt gjærningsmann" fremover. Selv om det er av "kjente" mennesker av meg, så er det ikke sikkert det er det for dere. Ønsker tilbakemeldinger på disse bildene også fra dere. La oss håpe at resten av høster blir fin. God høst!

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar