Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 31. juli 2011

Fotballag:


Legger i dag ut et "nytt" fotballag. Hvilket lag det er vet jeg ikke. Kjenner ikke igjen noen av spillerne. Er litt usikker på om bilde er tatt på Halsa stadion. Som en ser så har jeg ikke behandlet dette bilde i Photoshop. Skal en få bilde så nogen lunde bra, så må en bruke ganske lang tid på det. Håper det ikke gjør noe. Er det noen av dere som er innom siden min som vet hvilke lag det er og navnene på spillerne?

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

1 kommentar:

  1. Med god hjelp fra Hans Gujord og Rolf Valsø håper jeg at navnene på spillerne på dette fotballaget blir riktig.
    Fotballaget skal være Valsøyfjord IL, og navnene er: Fremste rekke fra venstre Arne A Hæstnes, John M Valsø, Leif Værdal. I midten fra venstre Peder S Botten, Bjørn Jensen, Lars Settemsdal. Bakre rekke fra venstre Kristian Haugen, Peder Heggset, Georg Værdal, Sverre Hestnes og Johan Otnes.

    SvarSlett