Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

mandag 30. januar 2012

ETTERLYSNING:


Den 26. januar 2012 la jeg ut et bilde og et innlegg av/om Erich Gundersen Vullum. Der fortalte jeg om en slekning (oldebarn) av han som var på leting etter Erick's aner i Norge og Halsa. Har fått svar på dette innlegget fra G. A. Wollum, som er Erick's oldebarn i USA. Svaret kan leses i kommentarene på dette innlegget fra 26/1-2012. 
Som jeg fortalte i innlegget så er moren kjendt, men faren til Erick kan være litt mere "kronglete". Er det noen der ute som kan være med på å løse denne gåten, så blir både jeg og oldebarnet i USA svært glade.
Kommentarene kan enten legges inn under dette innlegget eller sendes meg på mail til adressen under.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar