Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

fredag 6. januar 2012

GODT NYTT ÅR:

Ja, nå har det vært stille fra meg ei stund. Håper dere ikke har savnet meg for mye. Havnet på sykehuset like før nyttår. Fikk lov til å reise hjem nå til helgen, men må på en opperasjon om ikke alt for lenge.

Vil nå benytte anledningen til å ønske alle mine lesere et riktig godt nytt år.

Legger i dag ut et bilde fra Halsa skole fra begynnelsen av 1960 tallet. Læreren (lengst til venstre) er Edvard Megaard. Navnet på elevene overlater jeg til mine lesere å komme med. Har de fleste navnene, men noen er jeg litt usikre på. Av den grunn vil jeg ikke komme med noen navn. Håper det er noen der ute på "internettet" som kan hjelpe meg.


Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



1 kommentar:

  1. 4. og 5. klasse 1964 og 65.1. rekke fra v: Ingebjørg Fjærvik, Margrete Målfrid Seter, Marianne Sponås, Åse Reidun Romfo, Ingrid Sandnes, Knut Magne Reiten og John Kvande. 2.rekke: Tore Heggem, Per Inge Vatten, Alf Reiten, Gunnar Nisja, Kjell Inge Kaldhussæter og Peder Betten. Bak: Helge Karlsvik, Odd Gunnar Indreiten, Per Dyre Lervik og Oddbjørn Betten. Ikke med på bilde: Sigrun Vullum og Svein Arve Wullum. Med hilsen PIV

    SvarSlett