Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

mandag 23. januar 2012

Fra Veiholmen:


Fortsetter i dag med et bilde som er tatt på Veiholmen. Har flere bilder som jeg tror er tatt under same turen. La ut et bilde i går, og har lagt ut noen bildene fra Veiholmen tidligere. Menneskene som er avbildet på bildene er fra det same reisefølget. Min mor Olaug Margrete (Solli) Indreiten var med på turen (fikk aldri tid til å prate med henne om de), og det same tror jeg at to av hennes søstre var. Tror at resten av reisefølget også kom fra Tingvoll.
Er det noen som har opplysninger om personene eller turen så tar jeg gjerne mot det.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



1 kommentar:

  1. Ingrid Ramsli la dette inn om bilde på Facebook: Utenfor Hestneshuset. Kjenner igjen to damer - helt til venstre står Solveig Angelhus,ved siden av Solveig i fremste rekke står Isabella Rognskog

    SvarSlett