Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 14. oktober 2012

Fra bryllupet til mine foreldre:

I dag legger jeg ut et bilde fra bryllupet til mine foreldre Olaug Margrete Solli og Gunnar Indreiten. Vielsen foregikk i Halsa kirke, mens selve bryllupsfesten foregikk på garden Stua - Ytre Vullum i Halsa. Bryllupet fant sted den 29. juli 1945.


Skulle navngitt personene på bilde, men dette vil bli litt rotete tenker jeg. Har ikke navnene på alle personene heller. Har ei side på Facebook som jeg kommer til å legge bilde inn på. Der er det mulig å "Tagge" bildene, så der vil jeg prøve å få navngitt personene. Siden på Facebook som jeg har opprettet heter "Gamle bilder fra Nordmøre". Her ligger det gamle bilder fra nesten hele Nordmøre, og det er mulig å melde seg inn på siden. Kommer vel inn på siden uten medlemskap også muligens, men en må kanskje være registrert på Facebook?

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar