Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

søndag 30. desember 2012

Godt Nytt År!

Godt Nytt År 2013

Ja, da er det like før vi er inne i et nytt år. Håper det nye året vil bringe oss mye glede. Jeg skal i hvert fall prøve å bringe dere "nye" bilder og eventuelle "gamle" historier fra Nordmøre.
Legger i dag ut et bilde som jeg tok sist august i fjæra ved sjøen der jeg vokste opp på 1950-60 tallet. Det viser blant annet Halsa-gardene og veien ned til fergekaien og butikken til Kvande.


Med dette vil jeg få takke for samarbeidet i året som er gått, og håper på et godt samarbeid i året som kommer også. Jag tar gjerne imot bilder og historier fra Nordmøre, om det er noen som vil dele dette med andre. Det er bare å ta kontakt med meg på e-post-adressen under.
Med dette vil jeg få ønske alle mine følgere på bloggen et godt nytt år. 

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar