Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 12. desember 2012

Vinter på Sørlandet og ukjente personer:

Da jeg sto opp i dag tidlig viste gradestokken minus 19,1. Detter er ganske kaldt her på Sørlandet. Dagene på kalenderen forsvinner og vi nærmer oss juletiden med stormskritt. 
Legger ut i dag et bilde som jeg tok på Evje forrige vinter. De siste ukene i år har det vært på same måten som på bilde. Kaldt men litt mere snø. Fargene på himmelen kan være slik i noen korte minutter. Man må være rask om en skal få det med seg.


Bilde under er tatt på Nordmøre en plass, men hvor vet jeg ikke. Kjenner heller ikke personene på bilde. Mulig de er skoleelever. Er det noen av dere som kjenner igjen plassen eller noen av personene, så er det bare å ta kontakt med meg på e-post adressen under eller skrive inn som en kommentar til innslaget.



Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar