Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

torsdag 18. august 2011

4 unge damer fra Torjulvågen/Tingvoll:


Har hatt problemer med å få lagt ut innlegg på bloggen min i dag. Det ordnet seg nå i kveld. Legger ut et bilde som min mor hadde. Bilde er tatt i Torjulvågen eller på Tingvoll tror jeg. Damen nr.2 fra venstre er min tante Edel (Stølen) Betten. Damen lengst til høyre er også ei tante av meg. De to siste damene er ukjente for meg, og håper da at det kan være noen der ute som vet hvem de er. Beklager at bilde er litt uskarpt, men det er noe jeg ikke kan rette på.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

1 kommentar:

  1. Denne informasjonen har jeg fått av Alf Koksvik.
    Til venstre står Laura Snekvik Solem, nr 3 er Petra Elisabet Snekvik Koksvik, Laura og Petra er søstre.
    Bildet sannsynligvis tatt rett etter krigen.
    Kilden her er Petra Elisabet Snekvik Koksvik

    SvarSlett