Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 17. august 2011

Ukjent jente/dame:

I dag legger jeg ut et bilde av ei ukjent jente/dame. Bilde er tatt i Oslo, den gang Christiania og hører til samlingen etter min tante på Halsa. Hvilken forbindelse denne damen har til Halsa vet jeg ikke, men det var ikke uvanlig at personer som utvandret til USA tok bilder av seg før de reiste over. Eller de tok bilder etter at de var kommet til Amerika. Kan det være en slik forbindelse her? Jeg legger ut bilde to ganger slik at dere kan se hva jeg har gjort med det i Photoshop. 

Før behandling:


Etter behandling:


Som jeg har antydet så vet jeg ikke hvem denne jenten/damen er, og da håper jeg at det er noen der ute som kan hjelpe meg.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar