Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

lørdag 19. november 2011

Hvordan legge inn en kommentar:

Hei! Her er en info til mine lesere.
Har fått inn en forespørsel om hvordan en legger inn en kommentar til mine innlegg på bloggen.
Kommentarene skrives inn i det hvite feltet under teksten "Legg inn en kommentar".  Dere må først velge en profil under "Kommentar som:". Er det ingen av alternativene som passer, så velg "Anonym". Velger dere dette alternativet, ser jeg gjerne at dere skriver navnet deres under kommentaren. Dette er ikke et påbud. Når dere har lagt inn den kommentaren dere vil skrive, så klikker dere på på "knappen" under der det står "Legg inn kommentar". Det kommer nå opp en visning der det står "Forhåndsvisning". Se på bilde under. Her er det muligheter for å redigere det dere har skrevet. Når alt er klart må dere skrive inn en "Ordrebekreftelse" i den tomme boksen. Ordrebekreftelsen er det ordet som vises med rød skrift. Husk å skrive ordet slik det kommer frem (store/små bokstaver). Da er det bare å klikke på boksen der det står "Legg inn kommentar". Nå skal alt være i orden.
Lykke til....Jeg vil gjerne ha kommentarer fra dere.


Min e-post adresse er:

hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar