Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 21. september 2011

Nordmøre Folkehøgskule?


Dagens bilde tror jeg er fra Nordmøre Folkehøgskule i Surnadal. Dette er et bilde som min far hadde. Rakk jo aldri å spørre han hvor de forskjellige bildene var tatt, og hvem som var avbildet på bildene. Tror det er min far (Gunnar Indreiten) som står bakerst i midten. Når bilde er tatt er jeg også usikker på, men det må være en gang på 1930 tallet. Har flere bilde som jeg tror er tatt i forbindelse med Nordmøre Folkehøgskule. Kommer til å legge ut disse etter hvert også. Det er vel ikke så mange av de som er avbildet som lever lenger, men det kan jo være at "avkommet" kan kjenner igjen noen av de. Er dette riktig, så ønsker jeg tilbakemeldinger med navn, og eventuelt om det er fra Nordmøre Folkehøgskule. 

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar