Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

lørdag 28. januar 2012

Fra Bergemsvatnet i Tingvoll:


Her er et bilde fra Bergemsvatnet i Tingvoll. Jenten til venstre i bilde er Asbjørg Marie Kamsvåg. Ho var født i 1932 og døde i 1942. Ho var datter til min tante Laura Kristine Solli. Faren vet jeg ikke navnet på, men han heter Kamsvåg til etternavn. Er det noen som kan fortelle meg mere om han? Damen til høyre skal være Marie Smistad. Familien til henne skulle ha ei hytte ved vatnet, og de kom fra Kristiansund. Jenten i midten kan være datteren til Marie. Navnet jeg har på henne er Åse Smistad. Av de bildene jeg har, så kan det se ut til at Asbjørg og Åse var gode venninner. Bilde må være tatt ca. 1941. Er det noen som har flere opplysninger om bilde?

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar