Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

torsdag 29. november 2012

20000 Besøk På Bloggen:

I løpet av dagen i dag blir besøk nr. 20000 registrert på bloggen min. Tusen takk til alle som har vært innom bloggen siden jeg åpnet den i mai 2011. Dette feires ilag med at innkrevingen på bomstasjonen til Kristiansund og Freis fastlandsforbindelse - Krifast - avsluttes den 1. desember 2012.
Bilde under er tatt av Gjemnessundbrua fra Høgset i Gjemnes. Bilde er tatt den 26. april 2011.


Siden jeg åpnet bloggen så har jeg merket meg at det er mange fra hele verden som har vært inne å sett. Veldig mange fra USA og Tyskland. Av denne grunn så har jeg fått lagt inn Google Oversetter (Translate). Stoler vel ikke helt på at det blir helt korrekt oversatt, men jeg har lagt merke til at den har blitt bedre med tiden.
En annen nyhet som jeg også har fått lagt inn, er en søkefunksjon. Siden jeg har lagt ut så mye på bloggen siden starten, så har jeg lagt merke til at det er bilder som jeg har lagt ut tidligere. Søkefunksjonen gir meg og dere muligheten til å søke i tidligere innlegg, på navn, ord og uttrykk. Håper dette kan være til hjelp.

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar