Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

tirsdag 20. november 2012

November - En Mørk Og Grå Høstmåned?

Så går det mot slutten på en mørk og grå høstmåned. Nesten bare ei uke igjen av november 2012. Det er som om en gler seg til snøen kommer. Det blir litt lysere med en gang. Nå kan jeg se tilbake på en flott ferie på Møre i slutten av august og begynnelsen på september. Denne turen kan jeg leve lenge på.
Bilde under er fra Atlanterhavsveien. Det var meldt storm, og jeg hadde håpet å få oppleve store bårer fra havet. Det blåste bra, men den kom fra feil retning. Kan vel kalle den landvind, men litt bårer ble det.


På turen var jeg også noen dager på hytta på Bjorli. Hadde håpet på flotte høstfarger på fjellet, men jeg var nok noen dager for tidlig ute. 
Det ble allikevel noen flotte turer rundt omkring i fjellet på Lesja.
Den ene dagen bar det opp Brøstdalen og mot Ulvådalsvatnet. Den siste delen frem til vannet måtte måtte en ta beina fatt. Bilde under er fra enden av Ulvådalsvatnet, og går en den merkede turstien på høyre siden av vannet kommer en til Tafjorden på Sundmøre. 


Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar