Nordmørs-slekter

Nordmørs-slekter

onsdag 21. desember 2011

GOD JUL

Photobucket


Jul

Hadde håpet at denne gif-filen skulle virke, men det ser det ikke ut til at jeg får til. Nei, vent. Det kan jo være et forsøk å søke etter løsning på Google. Ja, se her fanne jeg en måte å få det til på.

Nå nærmer det seg julekvelden, og et nytt år er rett rundt hjørnet. Vil da benytte muligheten til å takke alle som har vært innom siden min og en spesiell takk til alle som har bidratt med opplysninger om bilder som jeg har lagt ut på bloggen. Håper at responsen blir like bra til neste år. Vil også takke ihalsa.no for spreding av info. om bloggen min.

Siden jeg startet bloggen i mai, har jeg lagt ut ganske mange bilder. Nå begynner jeg å gå tom for bilder med ukjente personer og steder. Er det noen av mine lesere som har gamle bilder fra Nordmøre, og som de har lyst å publisere. Da kan dere ta kontakt med meg.


Photobucket

Min e-post adresse er: hindreiten@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar